Turyści o Rezerwacie Źródła Łyny

2013-08-13 08:13:55 (ost. akt: 2013-08-12 22:08:42)
Turyści z Mławy: czujemy się tutaj jak w górach

Autor zdjęcia: www.lyna.beepworld.pl

W niedzielę 11 sierpnia kilka grup turystów odwiedziło Rezerwat Źródeł Rzeki Łyny. Zobaczcie, co im się podobało, a czego tam jeszcze brakuje.

Turyści z Mławy

O rezerwacie dowiedzieliśmy się dzisiaj podczas wizyty na zamku krzyżackim w Nidzicy. Była tam gablota, która zachęciła nas do odwiedzenia tego zakątka. Zaczynamy dopiero wędrówkę, ale urzekło nas to, że szlak ciągnie się przy samej rzeczce. Czuję się tutaj jak w górach, taki klimat.

Turyści z Gdańska i Nidzicy

Odczuwa się tutaj bliskość natury, jest tutaj taka cisza, że się wypoczywa. W samym rezerwacie brakuje oznaczenia szlaków, jak dojść do ciekawych miejsc. Jest też za mało ławek, np. przy samym wodospadzie.

Turyści z Chaberkowa k. Olsztyna

Lubimy chodzić, dlatego tu jesteśmy. Przyszliśmy tutaj ze znajomymi mieszkańcami Łyny. Brakuje nam tutaj toalet. Jesteśmy tu drugi raz.

Turyści z Rozdroża k. Nidzicy

Urzekła nas ta cisza, przyroda, zapach. Zdecydowanie brakuje tu koszy na śmieci i oznaczeń informacyjno- kierunkowych.

Do poniższych relacji brak zdjęcia, ponieważ rozmówcy nie wyrazili zgody na publikację.

Turyści z Warszawy

Teren jest piękny, zwłaszcza jezioro przy młynie jest cudne. Brakuje mapek z oznaczeniem szlaków, zwłaszcza od strony miejscowości. Szliśmy po omacku tutaj, ponieważ przy samej miejscowości ścieżka jest zarośnięta i nie wiedzieliśmy czy tędy mamy iść.

Turyści ze Świdnicy

O miejscu dowiedzieliśmy się od znajomych, którzy tutaj byli miesiąc temu i polecili nam to miejsce. Jest tutaj cisza, urok miejsca i ten górski charakter źródeł i to na nizinie. Brakuje oznaczenia szlaków.

Turyści z Wrocławia

Jesteśmy na urlopie nad Omulewem, od gospodarza od którego wynajmujemy pokój dowiedzieliśmy się, że coś takiego jest w pobliżu. Postanowiliśmy trochę pochodzić, no i zgubiliśmy trochę kilogramów na pewno. Nie ma miejsc, w których można by rozpalić grilla, ale i oznakowanie szlaków pozostawia wiele do życzenia.

Turyści z Nidzicy

Idealne miejsce. Nic więcej nie potrzeba.

Turyści z Elbląga

Dowiedzieliśmy się o tym zakątku z waszej strony, znalazłem link do niej na Gazecie Olsztyńskiej i tak oto jesteśmy tu już po raz kolejny w tym roku. Brakuje nam tutaj tablic informacyjno-kierunkowskazowych.

Turyści z Olsztyna

10 lat temu nie było tak wielu ludzi, ale dobrze, że ten zakątek jest coraz bardziej znany. Na parkingu brakuje WC, taki parking widać, że nowy, a nie ma tak podstawowej rzeczy i miejsca do grilla tam brakuje, ale mieliśmy swojego. Piękny zakątek, tylko tu przyjeżdzać na weekendy. 10 lat temu nocowaliśmy w lesie pod namiotami, dziś by nam na to nie pozwolono.
Materiał pozyskaliśmy dzięki współpracy ze stroną www.lyna.beepworld.pl

Czekamy na Wasze zdjęcia i opisy pięknych zakątków regionu, kliknij tutaj, aby dodać swój artykuł lub skontaktuj się z nami pod adresem redakcja@mojemazury.pl.
Zobacz w naszej bazie
  • Łyną od źródeł do granicy

Spływ po największej rzece Warmii i Mazur może dostarczyć niezapomnianych emocji. Zaczyna się w Wólce Orlowskiej w powiecie Nidzica, kończy w nadgranicznej miejscowości Stopki w powiecie Bartoszyce. Chwilami szlak jest bardzo trudny, na śmiałków czeka...